Moje sposoby uczenia się i anielskie ziele.

    Cześć! Dzisiejszy post poświęcę sposobom uczenia się, które najbardziej mi odpowiadają oraz przedstawię Wam kilka informacji o bardzo ciekawej roślinie jaką jest Arcydzięgiel litwor. Zapraszam :D

Zacznę od przybliżenia Wam moich sposobów na naukę, czyli czynności, które pomagają mi szybciej i skuteczniej zapamiętywać informacje. 

  • Notatki: bardzo lubię, gdy moje notatki są przejrzyste i zwięzłe, wtedy łatwiej jest mi się w nich odnaleźć. Nie lubię zaznaczać informacji kolorami, nie mogę się wtedy skupić. Lubię zarówno odręczne notatki, jak i takie pisane na komputerze.
  • Rozmowa z innymi: często najważniejszym czynnikiem, którego najbardziej potrzebuję jest rozmowa z innymi na temat poznanych informacji, czuję wtedy wsparcie i zrozumienie oraz lepiej rozumiem treści, gdy ktoś opowie mi o nich swoimi słowami.
  • Skojarzenia: gdy się uczę bardzo lubię kojarzyć nowo poznane informację z tymi, które już pamiętam, układać zdania oraz rysować skojarzenia do treści, których się uczę.
Bardzo chętnie poczytam o Waszych sposobach na naukę, może coś mnie zainspiruje :D
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/sk-vod-premium/kursy_online/629_Kurs_Techniki_efektywnego_uczenia_sie/splash_screen.png

Teraz przedstawię Wam kilka informacji o roślinie o dźwięcznej nazwie Arcydzięgiel litwor.

https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-ZF9B-DZzr-MLNZ_arcydziegiel-litwor-wlasciwosci-lecznicze-i-zastosowanie-664x442-nocrop.jpg

Arcydzięgiel litwor (dzięgiel lekarski, anielskie ziele) to bylina o imponujących rozmiarach, osiągająca wysokość nawet ponad 2 metry. Jej pierzaste liście i baldachy pachnących kwiatów nadają ogrodowi niepowtarzalny urok. Charakterystyczną cechą arcydzięgla Litwor jest jego korzeń, który ma intensywny aromat i jest jednym z najcenniejszych elementów tej rośliny.
  • Roślina dla elfów: W folklorze skandynawskim arcydzięgiel litwor jest uważany za świętą roślinę elfów. Według legendy, elfy miały podarować arcydzięglowi litworowi jego charakterystyczny zapach i właściwości lecznicze.
  • Wzrost w trudnych warunkach: Arcydzięgiel litwor jest znany z wytrzymałości na trudne warunki atmosferyczne. Może rosnąć nawet w miejscach o niskich temperaturach i ubogich glebach.
  • Smakowe zastosowanie: Korzeń arcydzięgla litworu ma intensywny smak i jest często wykorzystywany jako składnik wódki oraz różnych napojów alkoholowych, nadając im unikalny aromat.
  • Symbol zdrowia i ochrony: W dawnych czasach arcydzięgiel litwor był uważany za symbol zdrowia, ochrony i siły. Był często sadzony w pobliżu domów, aby przynieść dobre zdrowie i odstraszyć złe duchy.
Czy znaliście wcześniej tę roślinę? Przyznam szczerze, że ja poznałam ją dopiero na wykładzie :D
Dziękuję Wam za poświęcony czas :)

Patrycja

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień dobry wiosno!

Refleksji czas start!

Czy osy, szerszenie i pszczoły są pożyteczne?