Refleksji czas start!

 



    Cześć! Jestem Patrycja i studiuję Pedagogikę Przedszkolną i Wczesnoszkolną na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Pochodzę z małej wioski w województwie śląskim, jest to jedno z moich ulubionych miejsc na świecie, panują tam cisza i spokój, ludzie żyją powoli, nigdzie się nie śpieszą. W wolnym czasie lubię malować, śpiewać, chodzić na spacery. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, a jedno z moich największych marzeń to zwiedzenie jak największej ilości państw.

    

    Jednym z przedmiotów na moich studiach jest edukacja społeczno – przyrodnicza i to właśnie prowadzący tego przedmiotu zainspirował nas do spróbowania czegoś nowego o czym zapewne nigdy bym nie pomyślała. Jedną z opcji zaliczenia przedmiotu było właśnie spisywania swoich refleksji na tematy opracowywane na zajęciach i umieszczanie ich na blogu. Na początku byłam do tego sceptycznie nastawiona, no bo dlaczego ktoś miałby czytać o moich przemyśleniach? Po dłuższych namysłach stwierdziłam, że blog to forma, która ma pomóc mi w zbieraniu własnych myśli, otwarciu się na świat, doświadczaniu czegoś nowego i dlatego właśnie teraz to czytacie😊. 



    Wierzę, że wyzwanie w postaci pisania bloga przyniesie dla mnie same pozytywne skutki, czyli będę bardziej świadoma przyrody, która nas otacza (w tym procesów w niej zachodzących) i będzie mnie zachwycać jeszcze bardziej niż teraz. 






Dziękuję Wam za poświęcony czas i zachęcam do pozostania na dłużej :)

                                                                                                                                     Patrycja 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień dobry wiosno!

Czy osy, szerszenie i pszczoły są pożyteczne?